Een proces

De afgelopen tijd heb ik veel fimpjes moeten maken. Grootse ideen kwamen in mijn op. Toch vaak viel het eidnreseultaat tegen omdat ik de skills niet voldoende in mijn vingers had, veel tutorials later lukte het mij beetje bij beetje steeds beter te maken. Ik ben nu op een punt dat ik terug kijk naar al het werk dat ik gemaakt heb en ik zie een vooruitgang en dat geeft een rust. Ik wordt toch beter. Dan komen we bij het punt iets willen vertellen tegen de wereld. Mijn boodschap is heb lol, en heb plezier in wat je doet. Ik denk dat dit een afspiegeling is van hoe ik nu in het leven staat. Toch voel ik een druk om te preseren geen fun te hebben en alleen maar hard te werken. Serieuse filmpjes te maken. Het is een strijd die in mij zelf heerst een dialoog kan je het ook wel noemen.

Gelukkig heb ik mijn ik kan inspiratie opzuigen blik weer gevonden en voel ik de creativiteit borrelen. het is een proces, ik heb geen idee hoe die gaat lopen. Moet ik het weten hoe die gaat lopen, nee?

 

Geef een reactie

