Een interview

Maak een filmpje over je buurman of buurvrouw. oke. leuk dacht ik. Maar doen daalde het besef, ik moest mijn bovenbuurvrouw gaan aanspreken en vragen of ik een paar persoonlijke vragen mocht stellen en wat mocht filmen in haar huis. Oke. Leuk. Nee dat durf ik niet. Maar waarom dufde ik dat niet…waarom vond ik het zo eng om mijn bovenbuurvrouw wat simpele vragen te stellen en wat rond te neuzen in haar huis? puur omdat ik bang ben voor NEE.

En toch moet ik het maar doen.

Om over mijn grote boze angst heen te stappen ben ik alvast als voorzorgsmaatregel wat vragen gaan op schrijven en heb ik het er even met mijn vader over gehad. En toen besefte ik me dat ik eigenlijk razend nieuwschierig was en ben en daar komt ie al, bang was voor de teleurstelling dat ze straks misschien nee zou zeggen. Nou lief leuk en aardig allemaal maar laat ik nu maar even to the point komen. De vragen, want dat vraag je je misschien af beste lezer of niet kan ook.

 

  1. Wie bent u en hoe oud bent u (oehh spannend, vrouwen boven de 50 vinden het meestal niet zo leuk om te vertellen hoe oud ze zijn)
  2. Uit wat voor gezin komt u?
  3. Heeft u kinderen?
  4. Hoe bent u hier beland?
  5. Wat zou u graag op kort termijn willen?
  6. Wat zijn uw dromen?

Enfin, ik heb haar nog niks durfen vragen. Eerst maar even over die drempel stappen. uitstel uitstel

Geef een reactie

